Motoryzacja i samochody,  Transport

Adblue – charakterystyka i zastosowanie

Unia Europejska uchwala coraz surowsze regulacje dotyczące ochrony środowiska. Dotyka to najbardziej kierowców TIRów, bo ich pojazdy wypuszczają masę groźnych związków chemicznych. Poza tym ogólnie patrząc, zmotoryzowani mają dużo kłopotów. W naszym państwie każdego roku drożeje etylina. Ceny paliw będą piąć się w górę, nie ma rady. Oba te zgryzoty sprawiają, że kierowcy poszukują efektywnych rozwiązań.

Zbiornik na Adblue

Autor: Duurzaam Bedrijfsleven
Źródło: http://www.flickr.com

Okazuje się, że znamy jeden dobry sposób, który umożliwi respektowanie przepisów Wspólnoty i jednocześnie odciąży konto zmotoryzowanego.

Wizytując stację benzynową z pewnością chociaż raz dostrzegłeś tajemnicze błękitne zbiorniki. To Adblue (rozwinięcie tych informacji> hmlnosewicz.pl/pl/oferta/zbiorniki-ze-stali-nierdzewnej/zbiorniki-adblue), produkt, który jest lekiem na problemy wielu zmotoryzowanych. Preparat jest złożony z roztworu mocznika i czyni, że pojazd emituje sporo mniej toksycznych substancji, gdyż Adblue, dzięki działaniu reakcji chemicznych, pochłania ich duży procent. Takie działanie sprawia, że auto spala mniej benzyny i jest ekologiczny. No i, co najistotniejsze, respektuje rygorystyczne dyrektywy, jakie uchwala od lat UE.

Adblue: wizytówka internetowa S – Performance nie dorzuca się do pojemnika z benzyną. Aby zainstalować to rozwiązanie, należy zakupić firmowe zbiorniki na Adblue oraz komplet przewodów. Płyn należy uzupełniać regularnie, nabyć można na licznych stacjach paliwowych. Statystyczne zużycie tego czegoś to około jedna dwudziesta całościowo zużywanej ilości benzyny. Substancja jest zupełnie nieszkodliwa dla ludzi i powoduje, że pojazd wydziela mniej toksycznych spalin.

Jedynym mankamentem kupienia instalacji na Adblue jest to, że przy niskich temperaturach, czyli takich poniżej dziesięciu kresek słupka rtęci poniżej temperatury zamarzania wody, preparat zaczyna się krystalizować i gubi swoje właściwości. Dlatego należy zbiorniki na Adblue, identycznie zresztą jak zbiorniki na paliwo, składować w względnie ciepłym oraz suchym punkcie.

Źródło: