
Pojawiło się trochę nowości nie tylko w zakresie ogólnych projektów statków oraz technik ich budowy, lecz również najnowszych technologii używanych na statkach.
Przede wszystkim w założeniach polepszających stan rzeczy planowano zastosowanie nowych modeli statków pasażerskich. Pierwotnie respektowano cztery typy takich modeli, jednak podczas opracowywania projektu zdecydowano skorygować założenia konstrukcyjne. Rozważono celowość budowy wielkiego statku, ponieważ uważano, że nie będzie on całkiem wykorzystany. Ponadto przy projektowaniu większego statku wyjaśniło się, iż jego zanurzenie wyraźnie przekroczy obowiązujące normy. Do budowy użyte zostały na przykład żurawie Potain – oferta żurawi na . Same prace zajęły sporo czasu, bo wprowadzono dodatkowe komponenty, jak zabudowanie silników z przekładniami, zrobienie nadbudówki, pociągnięcie elektryki i wyposażenie jednostki. Pewne założenia spowodowały znaczny wzrost kosztów budowy, jaki nie był przewidziany w założonym budżecie.
Ta oferta jest niesamowicie interesująca i jeśli poszukujesz większą ilość wiadomości na prezentowaną tu problematykę, to odnajdziesz je tutaj.
Zrewolucjonizowało to zarządzanie kryzysowe i działania ewakuacyjne.
Budowa odpowiednio zaprojektowanych statków pasażerskich w profesjonalnie wyposażonych stoczniach przy użyciu solidnych i sprawdzonych maszyn jak żurawie Potain lub inne dźwigi i poprawa bezpieczeństwa to kwestie szalenie istotne, bo wiele ludzi sugeruje się kondycją statków i najnowszymi newsami dotyczącymi katastrof w wodzie.